Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
En dan komt er natuurlijk zoals Luddo zei het steeds terugkerend fenomeen van de verkiezingsavond waarbij iedereen zijn best doet om toch maar weer nieuwe stemmen richting Vlaams Blok te schuiven.
Ik genoot vroeger ook altijd op verkiezingsavond hoe de verliezers zich in alle bochten draaiden om toch maar te ontkennen dat ze verloren hadden.
Maar ik had er nooit nie mee voor gezorgd persoonlijk dan he.
Maar de afgang van een establishment partij zorgde altijd voor dikke pret voor mij.
Maar nu ik zelf mee gestemd had op het Vlaams Blok was de pret nog veel groter dan vroeger. Het smaakte naar meer.
Alle onemanshows van Sonneveld, Hermans en andere standupkomieken a la Hoste en Coppens verzonken in het niet.
Dit was cabaret zoals men enkel in de muppetshow kon zien. Ik voelde mij thuis dan ook erg goed in de rol van Waldorf en Stattler of hoe heetten ze nu ook weeral.
De beste TV avond van het jaar hebben we gehad.... of het zou moeten zijn dat men de federale regering laat vallen binnenkort en we een nieuwe verkiezingshow krijgen ? voor mij nie gelaten...
Laat maar komen...
|
U gaat toch geen felle Blokker worden he! Ene die zo elke verkiezing voor het Blok gaat stemmen, en dan nog wat gaat gaan militeren voor het Vlaams Blok! Foei tegendraadse, ze hebben het U goed ingeprent die pianodingens en consoorten!