Los bericht bekijken
Oud 31 januari 2011, 20:32   #91
Europese Vlaming
Provinciaal Gedeputeerde

Europese Vlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik herhaal voor alle duidelijkheid :
Slechts 16% van de NV.A kiezers wensen de scheding van België. Die 16% zit te wachten op onafhankelijkheid. Daar waren we het toch allang over eens.

Wat denk jij dat de resterende 84% gaat doen als Bart met het VB in zee gaat ?
Waar haal jij dat? Kun je die cijfers bevestigen met bewijs?

Of ga je gewoon cijfers uit je duim zuigen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Tis niet dat ik Henri wil verdedigen, maar het is een beetje de definitie van science-fiction (in strikte zin) dat het vandaag onrealistisch is, maar in de toekomst misschien perfect mogelijk blijkt...
Wat realistisch is hangt af van welk punt je het bekijkt, bekijk je het vanop de stoel van de koning, die van Bart de Wever of die van Elio Di Rupo? (het is dus subjectief en hangt dus af van de persoon die het zegt)

Dat 30% van de Vlamingen voor NVA stemmen (en ongeveer 45% van de vlamingen voor partijen die onafhankelijkheid van Vlaanderen in hun statuten hebben staan) is voor franstaligen science fiction, zelfs vandaag nog!

Als ik het bekijk vanop de stoel waar BDW zit, dan is dit scenario (op voorwaarde dat traditionele partijen hem helemaal buitenspel zetten) zeer realistisch.

En dat de traditionele partijen NVA buitenspel willen zetten is geen science fiction, het is realiteit.

Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 31 januari 2011 om 20:52.
Europese Vlaming is offline