Los bericht bekijken
Oud 15 juni 2004, 22:00   #24
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Haalbaarheid, dat weet geen kat. En dat is ook geen enkel partijprogramma.

Hoe concreet? Lees het dan op hun website. Het staat vol met concrete voorstellen.

Ik denk dat dat ook de reden was waarom dat ze zo vaag waren deze verkiezingen, normaal zijn ze veel concreter. Dat proces heeft wel invloed op ze gehad.
Want het is van vorig jaar dat ik weet hoe concreet ze zijn. (Nee , ik denk dat het tijdens de gemeenteraadsverkiezingen waren)
Hoe concreet??? Op die website en in het verkiezingsdrukwerk dat ik deze keer WEL grondig heb uitgeplozen, vind ik enkel een aantal ideetjes en die moet je dan vaak tussen de lijnen door lezen. Heel algemene intenties, waarover ik Mrs. Morel letterlijk hoorde mompelen "dat ze het programma eens uitvlooien, niets vinden ze daar... absoluut niets" Inderdaad, netjes opgepoetst in de nasleep van het arrest en zo algemeen als een horoscoop van Madame Soleil.

Wat het "opvoedersloon" betreft, en de kindercheques... Zoals Starlight reeds opmerkte zit daar ook geen enkele lijn in. Lijkt me ook niet meteen een breekpunt te zijn in een mogelijk bestuursakkoord. En wie gaat dat betalen? Oh ja, door de transferts naar Wallonië af te stoppen... Juist, het eeuwige thema, het communautaire "manna"

Jammergenoeg is dat wel een federale materie.