Los bericht bekijken
Oud 2 februari 2011, 14:00   #102
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Enfin, voor de eerst keer in mijn extra leven zal ik een tipje van de sluier oplichten.
Ik was nog jong, en had een ongeval.
Plots liep ik van die plaats vandaan naar een huis waar een tante van mij woonde, ik zag ze niet alhoewel ik in een soort X-ray vision elke kamer in haar huis kon bekijken terwijl ik er zo een 100 meter vandaan was. Na die 100 meter gelopen te hebben hoorde ik mijn naam roepen en keerde terug naar de plaats van het ongeval en ja hoor daar lag ik vol bloed, over mij gebogen stond mijn nonkel die het ongeval veroorzaakt had, hij was het die steeds mijn naam riep.
Als gehoorzame jongen ben ik dan maar terug in mijn lichaam gegaan, wat een heel onaangenaam gevoel was (nat en klammig) toen ik terug in mijn lichaam was heb ik dan terug dezelfde weg afgelegd naar het huis en wat bleek mijn tante stond gewoon in haar keuken.
Toen ik die weg de eerste keer aflegde ben ik onderweg nog een paar eigenaardigheden tegengekomen.
De dokter zei later tegen mijn moeder:" Madammeke hij heeft veel change gehad, hij had normaal moeten dood zijn".
Dit is echt gebeurt en het is de eerste maal dat ik dat tegen anderen (kan) vertellen.
Heel fascinerend. Wat heb je nog gezien toen je dood was?
Inno is offline   Met citaat antwoorden