Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Je moet je eigen bericht eens herlezen.
Je kan dit geen discussie meer noemen.
Mijn mening staat hier dubbel en dik in dit topic.
En stop met spreuken op Wikipedia te copy-pasten in je betoog. Het lijkt nergens op.
|
Als ik van Wikipedia iets citeer, vermeld ik ZEKER de bron ernaast; ... dat doe ik altijd.
-
Als ik iemand zijn post bekritiseer, doe ik het zeker met argumenten erbij.
Dat is het verschil tussen mijn en jullie (vb-ers) posten.
-
Geen enkel partij wil samen met het VB werken. Niemand is van plan om coalitie te vormen met het vb. De reden? Partijsympathisanten vormen de spiegel van een partij. Ik heb van mijn centraal-objectieve positie iets naar rechts geprobeerd te schuiven (en het is een feit die je hierboven in mijn vorige post ziet ...) en wat zien we? Het is nutteloos. Jullie blijven graag radicaal. Geen enkel vb-er is bereid en capabel om zich een klein beetje naar de richtig "centrum" te bewegen. Dat is uw zwakste plek; het imago... de partij heeft keuze gemaakt van een bepaald (doel)groep die niet capabel is om zich diplomatisch te kunnen afspiegelen. Het vb is een
fabriek. En dat is mijn overtuiging en geen mening. En die woorden vind je zeker niet op Wikipedia staan... zoek geen nihile argumenten om een post te "stenigen"; het zal je toch niet lukken... Je "kwaliteiten" overschatten en de mogelijkheden van anderen onderschatten spreekt over je karakter en uiteraard over het imago van het vb en over de politische "toekomst" van de jongeren die zich hebben laten "produceren" door die partij. Iedereen (van de "geproduceerden") is even hardnekkig bezig. Een krantenartikel posten met provocatiecommentaar en wachten tot dat men reageert, terwijl jullie geen kritiek en opinie aanvaarden. UTOPIA is het. Ja!