16 juni 2004, 00:05
|
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Een mailtje dat net aangekomen is.
Citaat:
Een bloemlezing uit de proza van 's lands tweede grootste partij...
"Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool." (Philip Dewinter op 14 juni 1992 in het VRT-programma De Zevende Dag)
"Het Vlaams Blok voelt zich inderdaad niet gebonden door de Universele
Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening houden."(Gerolf Annemans in De Morgen van 15 juni 1992)
"Kijk waar Brussel ligt. De waterwegen die Brussel bevloeien, stromen over Vlaanderen: je kunt een sluis dichthouden. De treinen rijden over Vlaanderen Brussel binnen: die kun je tegenhouden aan de grens. De ring ligt praktisch volledig op Vlaams grondgebied: die kun je desnoods afsluiten. En je kunt de luchthaven van Zaventem dichthouden. Op dat moment leg je Brussel droog. Je hongert ze uit en ze zullen verplicht zijn om, als ze niet op ons royale aanbod willen ingaan, toch aan te sluiten bij Vlaanderen." (Guido Tastenhoye in Meervoud)
"Wetenschappelijk onderzoek in Nederland heeft aangetoond dat het gemiddeld leeftijdsverschil tussen man en vrouw bij hun eerste huwelijk ongeveer 1 jaar is. Bij een tweede huwelijk is de man gemiddeld 9 jaar ouder dan zijn vrouw. Zo worden dus voortdurend jonge vrouwen weggedraineerd van de jongemannenmarkt naar de ouderemannenwereld. Waardoor schaarste ontstaat op eerstgenoemde markt. En wat stellen we vast?! Simultaan met deze ontwikkeling neemt ook de homoseksualiteit in onze maatschappij toe! Bij gebrek aan vrouwen natuurlijk! Het gaat dus niet om echte homoseksualiteit, maar om een perverse oplossing van een acuut probleem." (Alexandra Colen in
Humo)
"Het terrein dat wij onderzoeken, is zeer breed en behelst alle linkse
partijen en dito figuren in niet-uitgesproken linkse partijen. Ook de
extreemlinkse splintergroepen, de zogenaamde 'nieuwe sociale bewegingen' zoals de vredes-, de milieu- en de kraakbeweging, de antiracistische en de antifascistische beweging, solidariteitsgroepen met de derde wereld, groepen die ijveren voor het aanvaarden van allerlei sexuele abberaties, enzo.. dragen onze interesse weg. Net als alles wat betrekking heeft op invloed van linkse figuren en ideeën in de media, cultuur, kerken, onderwijs.." (Luk Dieudonné over Kosmos, de inlichtingendienst van het Blok)
Stuur deze mail door naar minstens tien anderen uit je adressenbestand.
Anders wachten u jaren van tegenslag en onderdrukking
|
|
Prima!
Maar ik ken die citaten wel. Vermoedelijk heeft iemand die van mijn site weggeplukt en rondggestuurd. Maar ook dat vind ik prima
Note: meer van die citaten op mijn webstek en klikken op 'Nieuwe Hitlertjes' dan kom je zo bij het Vlaams Blok uit.
|
|