Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Neen, ik wil geen uitleg; ik wil een antwoord.
Je schrijft "Amsterdam-West wordt in de volksmond ook wel 020-Gaza genoemd, dus dan weet je het wel."
Ik wil weten wat je dan wel weet. (betreffende dit topic.)
|
Al 5 x antwoord op gegeven. Ik blijf niet bezig.
Citaat:
Past dat dan wel onder I&I?
|
Ja want dit is duidelijk een fenomeen dat met migranten hierheen is gekomen.
Citaat:
Wil je de anderen die off-je-topic antwoorden, dan ook op de vingers tikken?
|
Natuurlijk wil ik dat.
@ anderen:
Gelieve jullie aan het onderwerp te houden en niet zoals artisjok constant offtopic proberen te gaan door het over onbelangrijke bijzaken zoals ouders van het meisje, de verslaggeving van AT5, of een broeierige sfeer op school te hebben. Ook graag geen onzinnige en nodeloze herhalingen. En ook niet 6 x naar de bekende weg vragen. Bij voorbaat dank!
Zo goed artisjok?
Citaat:
Vertel. Wat zegt dat daarover.
|
Dat heb ik ook al gezegd. Ik zal het nog maar voor je herhalen want jij wilt schijnbaar graag traag van begrip zijn:
Ik heb dit topic gestart om uit te vinden waarom er mensen zijn die zoiets doen en waarom er mensen zijn die dat nog met een lachend gezicht goedkeuren ook. Zoals in dat filmpje. Ik wil de achterliggende oorzaken te weten komen. Wat ligt daaraan ten grondslag? Van waar komen zo'n uitspraken? Van waar komt zo'n gedachtegoed?
Als dat voor jou haat spuien is dan zegt dat veel meer over jouw eigen haat, enggeestig hokjesdenken en bevooroordeeld zijn dan over iets anders.
Dit is meteen ook de laatste x dat ik op deze vraag antwoord. Dit is mijn definitieve antwoord en hier moet je het mee doen. En als je het niet snapt dan moet je maar een cursus begrijpend lezen gaan doen.
Citaat:
Ja, je hebt er wel meer die, als ze geen bal raken, op de man spelen.
|
Net zoals je er hebt die als ze geen bal kunnen raken dan maar eindeloos dezelfde vraag blijven stellen ook al is het antwoord al een aantal x gegeven.