Discussie: Wedstrijdje!!
Los bericht bekijken
Oud 4 februari 2011, 20:53   #1
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard Wedstrijdje!!

Lang geleden dat ik nog eens een wedstrijdje organiseerde. Op ChezPaulus gooide ik zo regelmatig al mijn wortelschijven in de strijd maar hier gaat natuurlijk niet.
Daarom; win mijn onderschrift!! En de eeuwige roem natuurlijk, dat spreekt.

Dieje zever over Anna die weg was (moest) maar ondertussen alweer terug is, ( ) is dringend aan vervanging toe. De weledele heer Hicks (check Acht seffens!) blijft natuurlijk staan maar er is dus ruimte over.

Wie wint?
Degene die mij het hardst doet lachen in de eerst volgende veertig posts (2 pag). Meerdere inzendingen per persoon mogen maar enkel de eerste drie maken kans. En 't moeten woorden zijn. Foto's tellen niet. Foto's van woorden tellen ook niet. En op links wordt niet geklikt.
Zijn we maandagochtend nog niet aan twee pagina's geraakt wordt de wedstrijd gestopt en wint de beste uit de inzendingen tot dan toe. Heb ik binnen dit en 2 pagina's nog niet moeten lachen kies ik zelf mijn nieuw onderschrift.
Troostprijzen zijn er ook; degenen waar ik wel mee heb moeten lachen maar niet zo hard als met de winnaar krijgen een eervolle vermelding in deze draad. Ik zal hun post quoten en er een onderzetten. Waarin de hoeveelheid 's zal aangeven hoe hard ik moest lachen. Ook de troostprijzen worden pas aan de meet uitgedeeld natuurlijk.

En nogmaals; Check Acht seffens!! Rond half elf geloof ik.

Laatst gewijzigd door BigF : 4 februari 2011 om 20:54.
BigF is offline   Met citaat antwoorden