Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2004, 12:46   #7
KillBE
Vreemdeling

KillBE's schermafbeelding

Standaard

Hi Lauwrence
Ik ben het volledig eens met je mening over drugs.
"Een jointje kan geen kwaad" zegt de regering?
Well try this:
Mijn broer was een jointgebruiker. Het was de aanleiding voor zijn neurose die hij na 1,5 jaar kreeg, door geregeld een stickie op te steken.
(Dit was de diagnose van de psychiater. Niet ik die dat zomaar effie uit mijn duim zuig.)
Een psychiatrische instelling en 3 jaar later pleegde hij zelfmoord.
De reden: zijn neurose kwam terug. Blijkbaar zit dat zo in elkaar dat eens je 1x een neurose hebt gehad, je er meer vatbaar voor bent: en weg was hij!
Waarschijnlijk kan 1 jointje geen kwaad. Maar het blijft nooit bij 1 jointje he? Net zozeer als bij je eerste spuit heroine.
Als Groen! & Sp.a zeggen dat een jointje geen kwaad kan, stel ik voor dat ze het graf van mijn broer bezoeken. Hij ligt op het Middelheim kerkhof te Berchem. Ik, mijn moeder, vader en grootmoeder zijn niet meer dezelfde mensen sinds hij eruit stapte. Dank U canabis!

Ondertussen tracht ik mijn beide nichtjes en neef, die midden in hun puberteit zitten ervan te overtuigen om van het spul af te blijven.
Mijn neef zegt: "Maar allez, als het mag van de regering zal het toch geen kwaad kunnen zeker?"
Keer op keer leg ik hem uit dat het wel kwaad kan. Maar tracht maar eens te concurreren met de televisie!
Daarom: harde aanpak voor drugs en criminaliteit! Want veel criminaliteit houdt verband met drugs.