Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2011, 13:26   #306
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Ik ben met jou akkoord dat ik het woord "gebeuren" verkeerd gebruikt heb.
De bedoeling van mijn post is (en dat is volgens mij niet moeilijk om te begrijpen) dat als je het vermijdt (toch doet wat jij als vader of moeder moet normaal gezien doen) en als iedereen zo doet, zal het ook niet gebeuren (d.w.z. dat het nooit een probleem zal zijn; het kan nooit zo zijn dat de pesterijen 100% vermeden kunnen worden door het één of het andere maar dat het over een klein aantal gevallen zal gaan en dat het nooit een onderwerp van discussie zal zijn; dat is mijn overtuiging).
Dat opvoeding een belangrijke rol heeft is idd de normaalste zaak van de wereld. Maar dat is geen nieuwe wetenschap ofzo e. Dat weten we allemaal wel, probleem is dat de mensen waar het verkeerd gaat, hier geen hol om geven en zijn we dus geen stap verder.

Dat is zoals de witte marsen tegen zinloos geweld ed. Alsof er nu 1 iemand is welke graag mensen zinloos in mekaar stampt, door de mars gaat zeggen..."ik stop ermee". Ik noem het eerder zinloze marsen.

Laatst gewijzigd door illwill : 6 februari 2011 om 13:27.
illwill is offline   Met citaat antwoorden