Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
Link:
Mijn vragen:
-Is dit volgens u racisme?
-Moeten wij respect hebben voor dat culturele gebruik en enkele uren de geur verbijten, of zijn ze terecht van het vliegtuig gezet?
-Zo ja, gelieve dan ook aan te geven of u wel degelijk in dat vliegtuig zou willen zitten.
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Ik zie hier maar weinig (geen eigenlijk, op de bedenkingen van Marie na) mensen die daar een probleem van maken. Ze zijn herboekt op een andere vlucht en er werd hen uitgelegd dat ze de volgende keer hun "parfum" niet mochten gebruiken. Zo werkt dat overigens ook met dronken incheckende passagiers: die wordt de toegang tot het vliegtuig ontzegd en nemen de volgende vlucht als ze terug nuchter zijn.
|
Ik zie dat hier in het begin 3 vragen werden gesteld en dat er heel voorzichtig gedraaid wordt rond vraag 3 omdat weinigen rechtstreeks durven antwoorden.
Hoe is het met u, Steve M? Als u gedwongen wordt te zitten naast iemand die stinkt, wilt u er dan zitten? Durft u een andere plaats vragen ook als uw buurman iemand van een
ander ras is? Of blijft u urenlang naast de naar knoflook-, bier-, zweet-, sigaretten-, oliemengsel-ruikende persoon zitten?