Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2011, 17:52   #29
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Kunt u, of wilt u niet lezen?
IK heb geen DOEL.
IK wil geen DOEL bereiken.
IK wil niemand 'begeleiden' of 'begeleid zien worden'.
IK wil geen 'trend' inzetten of laten inzetten.
Ik wil gewoon de consumenten laten doen.

Dat zeg ik niet.
Dat verzint u hier ter plekke.
'Overheid' verdwijnt vanzelf.
Niet door 1 of andere organisatie, 1 of andere politieke partij of 1 of andere politicus, maar door het gedupeerde bevolkingsdeel zelf.
De recente instorting van het diefstalsysteem werd veroorzaakt door de gedupeerden. Een instituut (zo kun je het noemen) gebaseerd op vrije wil, heeft de hele mikmak van de centrale planners onderuitgehaald. In een marktsituatie heersen correctiemechanismen. Die zijn net zo onontkoombaar als het zeker is dat een auto niet als klaar-om-te-gebruiken in de natuur voorkomt, en dus geproduceerd moet worden. Hou je ze 2 maal zo lang tegen, dan corrigeren ze gewoon 2 keer zo sterk. Daar de centrale planners zich blijven verzetten tot de laatste snik, zal het ook met hun laatste snik eindigen. De parasitaire klasse zal het daarna wel opnieuw proberen, maar zo zonder legaal kader om te stelen, eindigt dat in de bak.
Staatskapitalisme:

Staatstinvesteringsfondsen (SIF's) worden almaar belangrijker in de economische wereld.

Vorig jaar, in volle crisis, steeg hun totale beheerde vermogen met 6 procent tot 3.220 miljard dollar (2.450 miljard euro).
In het eerste kwartaal van 2009 kwam daar alweer 10 procent bij.
Dat blijkt uit berekeningen van de Britse financiële consultant Preqin, schrijft De Tijd.

1. 8 op 10 mensen worden momenteel gefinancierd door de staat.
2. Volgend jaar 2011 worden 9 op 10 mensen gefinancierd door de staat.
3. Het huidige bestaande systeem en evolutie duwden ons reeds in de richting van staatskapitalisme.
4. De overgang van deze twee laatste mensen is eigelijk niets meer.
5. Het oude liberale concurrentiesysteem heeft zichzelf schaakmat gezet.
6. Evolutie is gewoon niet te omzeilen, zo simpel is het.
7. Stilaan gaan we naar het communisme met een menselijk gelaat.
8. De totale overgang vindt plaats tussen 2015 en 2020.
9. Geautomatiseerde bedrijven worden snel en gemakkelijk overgenomen door de staat omdat ze niet willen betalen voor hun 24 op 24u machinerie.
10. Handelaars die handelen met lageloonlanden onttrekken de meeste arbeid in eigen land en worden bestraft.
11. Banken komen vanzelf in handen van de staat door wanbeleid en hebzucht.
12. De staat wordt zelfbedruipend en de nieuwe wereld heeft zich gevormd.

8 op de 10 burgers in ons land wordt momenteel gefinancierd door de staat, laten we de staat zelfbedruipend maken, dit om het systeem te verbeteren en stabiel te maken.
corse is offline   Met citaat antwoorden