Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2011, 18:10   #498
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
De noodzaak om te liegen zit bij u blijkbaar heel diep. De haat komt van u en uw companen, gezien u de waarheid niet kan en wil inzien, en alle middelen gebruikt (liegen, ad hominems, etc) om de werkelijkheid en aangebrachte feiten niet te moeten aankaarten. In deze draad is het niet anders.

1. Nergens heb ik hier ooit beweerd dat iemand hier betaald zou zijn door mossad. NERGENS. U liegt opnieuw. Vis die quote maar op. Veel zoekplezier.

2. U liegt over bronnen. 80% is joods, de rest van academici en professoren, zoals Mac Donald, kranteartikels ed. Ik zet er steeds mijn bronnen bij. STEEDS . Het is begrijpelijk dat u dat niet wil zien.

3. Ik insinueer niks, maar gezien het onderwerp zo gevoelig is en u zelf er zodanig op uit bent om me van het forum te laten gooien moet ik soms wel op mijn woorden letten en wikken en wegen. Dat komt ervan indien u tot groepen behoort die onze vrije meningsuiting wil laten inperken.

4. In het geval hoger, heeft LiberaalNL, zoals altijd, ZELF geprovoceerd, zodat ik met feiten moet repliceren. Is het bewijs geven van bepaalde zaken nu ook al antisemitisch?? U begrijpt niet (wil niet begrijpen), dat repliek geven op bepaalde van zijn zever niet anders kan dan met antwoorden afkomen die niet prettig zijn voor joden of zionisten.

.
Eén tip: als je ze goed afkraakt, dan heb je geen ellenlange discussies meer. Dan gaat bijvoorbeeld LiberaalNL je enkel nog achter je rug als "stroman" gebruiken of zwijgt de Hertog gewoon. Geen half werk doen, is dus de boodschap.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden