Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2011, 18:45   #39
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik zie dat hier in het begin 3 vragen werden gesteld en dat er heel voorzichtig gedraaid wordt rond vraag 3 omdat weinigen rechtstreeks durven antwoorden.
Hoe is het met u, Steve M? Als u gedwongen wordt te zitten naast iemand die stinkt, wilt u er dan zitten? Durft u een andere plaats vragen ook als uw buurman iemand van een ander ras is? Of blijft u urenlang naast de naar knoflook-, bier-, zweet-, sigaretten-, oliemengsel-ruikende persoon zitten?
Ik dacht dat mijn standpunt overduidelijk was, het staat letterlijk in het stukje dat je citeert. Nee, ik heb er geen probleem mee dat mensen die op een of andere manier veel overlast veroorzaken op een vliegtuig herboekt worden naar een volgende vlucht. Daaruit volgt dat ik inderdaad liever niet met overdreven stinkende mensen op het vliegtuig zit en dat heeft niets te maken met ras. Of met de kleur van de ogen. Of met de kledingkeuze van die persoon. Anderzijds is het altijd lastig om dat in te schatten op basis van een artikeltje. Ik heb nl. al meer dan eens naast mensen op het vliegtuig gezeten die a) stiekeme scheten lieten de hele tijd, b) stinkvoeten hadden, c) stonken naar het zweet of d) onderweg dronken werden en dan andere passagiers begonnen lastig te vallen. Maar ik neem aan dat het in dit geval overdreven was. Duidelijk zo?
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden