Los bericht bekijken
Oud 6 februari 2011, 19:06   #42
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik dacht dat mijn standpunt overduidelijk was, het staat letterlijk in het stukje dat je citeert. Nee, ik heb er geen probleem mee dat mensen die op een of andere manier veel overlast veroorzaken op een vliegtuig herboekt worden naar een volgende vlucht. Daaruit volgt dat ik inderdaad liever niet met overdreven stinkende mensen op het vliegtuig zit en dat heeft niets te maken met ras. Of met de kleur van de ogen. Of met de kledingkeuze van die persoon. Anderzijds is het altijd lastig om dat in te schatten op basis van een artikeltje. Ik heb nl. al meer dan eens naast mensen op het vliegtuig gezeten die a) stiekeme scheten lieten de hele tijd, b) stinkvoeten hadden, c) stonken naar het zweet of d) onderweg dronken werden en dan andere passagiers begonnen lastig te vallen. Maar ik neem aan dat het in dit geval overdreven was. Duidelijk zo?

Idd, daar ik kan ik mij in terugvinden. Maar wel gek dat het wel kan dat bepaalde industrie heel der volkswijken in de stank zetten .... dit kan en mag dan blijkbaar wel.

Laatst gewijzigd door Wisord : 6 februari 2011 om 19:08.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden