Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nechtan
Welke machtsclusters zijn dat?
|
Deze:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc
Maar net als in Zuid Amerika zullen deze elites bestaan uit een aantal blanke families. Het gros van de witte Vlamingen, voor zover tegen die tijd nog aanwezig, zal bepaald geen deel uitmaken van deze kaste.
|
Citaat:
Ik woon in Ronse, studeer in Gent en migranten blijken voornamelijk sociaal economisch verpauperd.
|
Je kent het verschil toch tussen
blijken en
schijnen, mag ik hopen.
In mijn gemeente
schijnen migranten dan weer vaak grootverdieners, en bestaat er over alle groepen heen consensus over waar zich de echte paupers in Vlaanderen zich bevinden: De provincie. Goedkoper (en lelijker) is 't nergens.
Citaat:
Stel dat het hele systeem implodeert onder een eindeloze stroom geimporteerde armoede met bijkomend een derde wereld mentaliteit dan zal voor de autochtone bevolking de voornaamste motivatie van besluitenloosheid wegvallen.
|
Het slimmere deel van die autochtone bevolking is allang bezig om een vluchtroute te zoeken. Een (geheime) bankrekening en/of een villa in het buitenland bij elkaar graaien.
Welke besluiten we van de achterblijvende bejaarde provincialen zouden moeten verwachten is onduidelijk.