Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frans Oghtendlicht
Beste,
ik spreek niet over 'goede' of 'verkeerde' thema's. Ieder is bezig met het thema naar zijn of haar noden en interesses.
Wat ik wil duidelijk maken is dat er vroeg of laat een kentering kan koimen waarbij de economische recessie zich laat voelen en dan zullen de politieke kaarten gemakkelijker door elkaar geschud kunnen worden.
Ik hoop overigens met u mee dat het ergste voorbij is, maar ik vrees van niet. Verre van zelfs. De werkloosheid bereikt recordhoogtes en de voedselprijzen eveneens. Ik hoop dat u voldoende op de hoogte bent van wat er eerder in de geschiedenis al gebeurde als gevolg van deze gevaarlijke combinatie.
|
ik weet niet of uw info klopt. Er is teveel melk, te veel varkens enz…..
Enfin, dit is een topic die gaat over artikel 35 en niet over het deel in de bijbel “armageddon” .
Wat ik wel vaststel , is dat artikel 35 een nieuwe “denkpiste” is die vanuit Wallonië MR komt.
Dit is een indicatie welke richtingsverandering het “politiek denken” heeft ondergaan sinds Yves Leterme 2007.
Na 2007 is alles enorm snel verandert in de hoofden van zowel zuid en noord.
Binnen enkele maanden sprak men reeds al over een mogelijk einde van België.
In het paleis weet men niet meer wat doen.
Artikel 35 mag dan wel een lege doos zijn. Misschien is het een reddingsboei om toch nog wat tijd te kopen .
Het voorstel “ artikel 35” zou in 2006 erg belachelijk geweest zijn. Amper 5 jaar later ……