Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2004, 14:48   #42
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Boeha merci! Volledig eens met u!

Ik ben ook voor legalisering van alles! idd .. behalve als er schade aan derden wordt gebracht, da's een heel ander recht.

Ja kweet dat vrijheid geen fundamenteel mensenrecht is ... schandalig...

En over dat gedoogbeleid van Groen! mbt cannabis:
Ik denk dat het gewoon zo is in de praktijk dat jongeren die vroeger op heel verscholen plaatsen cannabis roken, dat nu iets meer in het openbaar doen, of toch niet meer zo verscholen als vroeger, er zou wel eens een politie kunnen passeren... en hij zou er niet veel van kunnen zeggen zeker?
En daar stopt het ook bij.

Ik weet 't, 't verandert niet veel.. maar toch was dit een teken aan de wand dat er een verandering was, mss zelfs een hint van Groen! dat ze een hele legalisering wel zagen zitten? (En om de conservatievelingen onder ons de kans te geven om er zich al mentaal op voor te bereiden Alhoewel ik het niet weet ... ik heb toen destijds het debat niet gevolgd en hoop toch heel erg dat dat gedoogbeleid niet hun ultieme droom was want anders

Ik heb over 't laatst Vincent Vanquickenborne via 't forum gevraagd als hij zich niet achter een drugslegalisatieproject wou gooien (VLD is toch liberaal, en van Quickenborne ruimdenkend ... dacht ik), maar ik kreeg geen antwoord.