Los bericht bekijken
Oud 8 februari 2011, 19:24   #3
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Dat wil nog niet zeggen dat integratie mislukt is; er komt een ander beleid. Jarenlang is het mijn levenswijze geweest, jarenlang ben ik in de integratie-omgeving geweest, integratie gevoeld, gezien, meegemaakt. Ik heb de topic-opener naast mij niet gezien. Ook andere anti's heb ik niet gezien. En nu spreek je over integratie? Wat weet je over integratie? Wat begrijp je van vreemdelingen? Zo veel forumleden kunnen zelfs met 1 vreemdeling niet omgaan en het is geen eureka, dat ze ook met 2 of 500.000 niet kunnen omgaan; wat doen jullie in deze rubriek?

En jullie praten nog over vrije meningsuiting? Hebben jullie recht om erover te praten? Hebben jullie ooit vrije meningsuiting gepromoot? Of zijn jullie constant met anti-ideologie bezig geweest?

Antivreemdelingen (xenofoben), antiislamisten (islamofoben), antihomo's (homofoben), antimensenrechten (rechtofoben) enz. kunnen en mogen niet over vrije meningsuiting praten. Het is boven op de kop. Vuile cynisme; precies zoals "arbeid macht frei". Het is even cynisch! Ik doe niet mee aan dit thema. Ik wou gewoon mijn mening over integratie en anti's posten. Blijf maar af van integratie. SCHANDE!
En hup...het is reeds de eerste post en het gaat alweer over 'arbeid macht frei'.
Wat hebben jullie toch met die tweede wereldoorlog ?
Een gemeenschappelijk schuldcomplex waarbij u wat gebeurde willen (over)compenseren ?
Goed. Nu naar de kern. Alweer een ander beleid. Heeft u nu ook nog een constructief antwoord ? Zoals : welke ander beleid ?
Ik ben benieuwd. En stel me ook de vraag waarom dat integreren tegen wil en dank moet lukken. Wellicht om gelijk te halen. Maar wees eerlijk. Het wordt stilaan wel érg moeilijk om de hele 'welkom in België' onzin goed te praten.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden