Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
volledig mee eens...
En uit dit : "Volgens haar had de baby 41,5° koorts en werden ze pas na 4 uur geholpen. De dokter waarmee ze moeilijk kon communiceren wegens een taalprobleem (een Nederlandstalige dokter die niet tweetalig is?  ) stelde een bloedafname voor."
.... gesteld dat dit dan weer klopt...maak ik dan nog eens op, tenminste als we dat goed kunnen interpreteren, dat mevrouwje zoëven 4 uur een baby met 41.5 heeft laten zitten. 
Het lijkt me alvast een volledig opgeklopt verhaal ook.... de titel van het aanvankelijke artikel klopt al niet met de inhoud ... daar staat namelijk te lezen :'Arts stuurt baby met 41,5 graden koorts naar huis ' ... terwijl verder uit dat artikel blijkt dat ze zelfs gaan wandelen is.
Ook het feit dat ik nu moet vernemen dat het om een française zou gaan waar ik aanvankelijk net dacht dat het om een vlaamse zou gaan vanwege :'Die sprak geen Nederlands en zeer gebrekkig Frans, en verstond mijn uitleg nauwelijks'
|
Ik weet niet hoor, maar als ik met een baby zit met 41.5 graden koorts, en een arts zegt dat er niks aan de hand is, dan ga ik ook naar een andere arts. Een arts die zegt dat er niets aan de hand is, is trouwens zoveel als een arts die je naar huis stuurt eh.