Los bericht bekijken
Oud 9 februari 2011, 15:03   #706
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
't Maakt in feite op zich allemaal niet uit. Gaat er gewoon om dat de SUV een teken van papzakkerij, degradatie en materialisme is.
Flaneleke, als ge zo wat ouder zijt en ge hebt een jaar of 10 wat centjes verdient, en ge moogt u zelf een voituurke kiezen voor de madame en de kindjes in te vervoeren, of ge hem dan zelf betaald of het een kadoke van de firma is laat ik nog in het midden, ...

Zou je absoluut zot zijn, moest ge niet naar uw comfort kijken en naar het beetje passie dat het autorijden op zich kan meebrengen. Al twijfel ik sterk of we daar binnen pakweg 10 jaar nog over kunnen spreken, maar kom.

Je kijkt dus wat naar uw comfort, het feit dat je veel kilometers moet doen, en dat je af en toe eens wat boodschappen moet gaan halen en gaat dus voor een praktische wagen, misschien moet de hond ook wel mee... ?

Of ga je diepzee duiken, schieten of heb je een andere maffe hobby, waar je wel eens wat materiaal voor moet meenemen, ...

en dan kom je uit op een break, een monovolume, of een mid size SUV. 2 liters of 2.5 liters, ... waarvan die break de properste is, ... maar misschien ga je wel graag eens skieen of, ziet madame die SUV wel liever, ... en dan zult ge ook ne papzak zijn,

Nu niet getreurd, ik ben nen decadente klootzak, ik weet het van mijn eigenk en eerlijk gezegd kan me dat geen fuck geven.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden