Discussie: het blok
Los bericht bekijken
Oud 16 juni 2004, 19:51   #8
moi**
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Inderdaad, zeer grappig. Iemand die zich van datum heeft vergist en op het congres van de VLD terecht komt. En dat moet dan de doorsnee Vlaams Blokker voorstellen? Dream on!
hum, iemand die al heelder toespraken heeft gehoord en vld kopstukken heeft zien babbelen en die dat niet doorheeft ja

de doorsnee vlaamsblokker? Onder de jongeren weet ik het wel. Als ik naar de jongeren, mijn vrienden, mijn school.. (ben 16jr, 5de middelbaar) zie, dan zit de gemiddelde vlaamsblokker in de beroeps, de simpelste richtingen, en zijn het van die racistische kliekjes met een grote bek en vol vooroordelen. oftewel zitten ze in het ASO (zijn er wel al heel wat minder) maar kennen ze er eigelek totaal nx van, buiten dat ze 'tegen vreemdelingen zijn'. Dit verzin ik niet, dit is gewoon ondervinding: ik heb al op 3 verschillende middelbare scholen gezeten, van college tot atheneum, en het zijn overal dezelfde jongeren die op het blok stemmen.. Dit is niet het beeld van de volwassen vlaamsblokkers nee, maar wel van de vlaamsblokkers van morgen en allesbehalve geruststellend.
moi** is offline   Met citaat antwoorden