Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2011, 16:49   #247
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Hier het vragenuurtje van Alice weer, moet ik alles nu weer opnieuw uitleggen ? Ben jij dement ofzo? Welk gelijk toont het u aan? Ga je nu beweren dat al de schoolverlaters moslims zijn? Ga je beweren dat de stijgende depressies bij kinderen er niet zijn ?

Je hoeft niets uit te leggen nee ik heb al reeds lang begrepen dat je dat niet kan! Het enige dat je kan is moslims bashen en hen de schuld van alles geven ..., maar doe maar gerust verder hoor uw prutspost hierboven is daar weer een bewijs van. Ik zal hem even samen vatten.

En dan de 100 vraagtekens en 200 stropoppen zoals gewoonlijk... naast de feiten die ik aanhaal ??? Duidelijk genoeg voor u?

Het enige puntje dat je aanhaalde was dan of een dwaze veronderstelling of een leugen. Want wonder boven wonder uw puntje dat België hoog scoort klopt niet helemaal Alice . Finland is het beste, niet België dat pas 8ste staat zelfs de Nederlanders scoren beter. Dus steek uw kop terug in het zand en droom lekker verder van uw harwerkende slaven.
Ik heb geen kop, ben niet dement en zie enkel iemand die zonder verbale agressie geen steek verder komt.
Toon aan waar ik beweerde dat ALLE schoolverlaters moslim zijn, WAAR ik beweer dat er geen stijgende lijn is wat depressies bij kinderen betreft, Ik wacht op UW uitleg dat taalachterstand niets te maken heeft met schooluitval, op UW uitleg dat de kwaliteit van ons onderwijs gelijk staat aan opgelegde hoge prestatie drang, aan UW VERKLARING dat ons onderwijs een SLAVENMENTALITEIT OPLEGT en UW toelichting dat er oorzakelijk verband is tussen onderwijs en wat daar verwacht wordt als belangrijkste factor voor zelfdoding onder jongeren.
Wees een discussieforum eens waardig, onderbouw je beweringen en laat achterwege met verbale agressie te proberen de aandacht van de inhoud af te leiden.
alice is offline   Met citaat antwoorden