Los bericht bekijken
Oud 12 februari 2011, 17:38   #275
PeterC
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
...
Zonet de beelden gezien; tranen oversloegen mij.
Inderdaad, het trof mij ook erg. Op VTM was het het eerste onderwerp deze middag (nieuws van 13 uur). Ik vind het niet meer dan normaal dat, ondanks het buitenlandse nieuws, eerst aandacht werd gegeven aan Marie-Rose Morel.

Schande van de VRT toen ik keek via 'Net Gemist'. De begrafenis was daar pas het derde punt in het middagnieuws. Schandalig.

Toen ik tijdens de afgelopen week naar enkele uitzendingen keek over Marie-Rose Morel met enkele terugblikken uit haar politieke leven, kwam dat fragment waar Marie-Rose in een discussie was met Keulen in het Vlaams Parlement. Als ze Keulen laten zien, zie je op de achtergrond ook de trut Van Brempt staan. Dat gezicht spreekt boekdelen. Wat een valse laffe politiekers, die beiden. Bah, ik word er doodziek van.

Jij, Marie-Rose, had tenminste meer inzicht en dossierkennis als die beiden samen ooit zullen hebben.

Vaarwel, Marie-Rose, en veel sterkte aan Frank en de kinderen. Het is erg dat dit jou moest overkomen. De beelden hebben een diepe indruk op mij gemaakt. Ook toen Frank het héél moeilijk had.
PeterC is offline   Met citaat antwoorden