Los bericht bekijken
Oud 13 februari 2011, 10:40   #575
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Omdat die "boeren zoals u de mensen noemt" toch ergens moeten wachten tot ze eindelijk het zwembad in mogen om wat te zwemmen ???
Per slot van rekening begon de draad met een groep mensen die al jaren zonder enig probleem samen ging zwemmen en dat ineens niet meer mocht...
En ja , draai u in alle bochten die je wilt en haal er eventueel de bijbel bij of zoiets, het gaat hier enkel over het gescheiden houden van vrouwen en mannen vanuit religieus oogpunt, maak er van wat u wenst , dat is nu eenmaal de achtergrond van héél dit verhaal. En ik denk dat u dat goed genoeg weet...

Dus die 2 VBers waren daar aan het wachten om te gaan zwemmen volgens u ? Waarom lees ik dat nergens ? Ik draai me niet in bochten, u draait omheen de feiten....

Dus jij gaat me hier de achtergrond van het verhaal geven, wel beste vriend uw achterliggende boodschap is hypocriet!...verklaar eens waarom er bij vrouwelijke organisatie's geen mannen toegelaten zijn? Waarom zijn er in de vrouwenraden geen mannen aanwezig?Waarom worden in de vrouwenbonden de belangen van de mannen niet verdedigt? Waarom mogen er bij de Belgische vrouwelijke sportverenigingen mannen niet meedoen.Waarom zijn er geen mannen toegelaten bij de upper @ home party's ? Er zijn honderden voorbeelden ga je die allemaal aanklagen? Ik dacht het niet he, enkel deze van de stoute moslims, niet? Die van het 'eigen volk' hebben geen achterliggende boodschap zeker ?
Wisord is offline   Met citaat antwoorden