Los bericht bekijken
Oud 14 februari 2011, 22:40   #1
stropke
Minister-President

stropke's schermafbeelding

Standaard Pitbull bijt boreling dood

Pitbull bijt boreling dood

Een pitbull heeft een boreling doodgebeten in de VS.

Het drama had plaats in Jacksonville in de staat Florida. De kersverse moeder had haar vier dagen oude baby alleen achtergelaten bij de hond. Het dier hapte toe en het drama was in enkele seconden gebeurd.

De politie en de dienst Kind en Familie van de staat Florida zijn een onderzoek begonnen. Ze willen weten hoelang de baby alleen gebleven is. "Het onderzoek moet uitmaken of het gaat om verwaarlozing, mishandeling of een tragisch ongeval", aldus woordvoerder John Harrell van Kind en Familie.

Volgens het baasje is de hond nooit agressief geweest tegen familieleden. Intussen drukt de kinderbescherming ouders nog eens op het hart om voorzichtig om te springen met kinderen in het gezelschap van honden. "Dit is heel tragisch en we betuigen ons medeleven aan iedereen die de baby gekend heeft", aldus Harrell.

Over twee weken moet het rapport van de dienst klaar zijn. Intussen werd de pitbull afgemaakt. (vsv)

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ing-dood.dhtml

Heel erg, maar sorry. Hier staat mijn verstand echt stil. Wie laat nu in hemelsnaam een kind van VIER DAAG nu bij zo een monster achter? Waar zit het verstand van die moeder?
Alleen al als ge de kop van dat beest zit krijgt ge schrik. Ik heb 2 honden gehad, herder en labrador, ben niet bang voor hond. Maar zo een gast loop ik met een heeeeel grote boog omheen.

Laatst gewijzigd door stropke : 14 februari 2011 om 22:42.
stropke is offline   Met citaat antwoorden