Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobbie
Men heeft totaal geen idee wat de maatschappelijke gevolgen zouden zijn van een 50-50 verhouding. De evolutie van de mens gebeurde op basis van relatie man-vrouw.
De meeste andere hogere levensvormen eveneens. Dat bewijst dat deze basis succesvol was onder alle gewijzigende omstandigheden.
Of gelooft u dat de mens boven de evolutie staat? Bij elke wijziging van omstandigheden (bvb klimaat) is het meestal de hoogste levensvorm die het eerst het gelag betaalt. Succesvolle combinaties ondermijnen door op kunstmatige wijze een afwijkend gedrag te promoten is de evolutieprincipe ondermijnen en dat is een niet te onderschatten risico.
1) Ik geloof er niks van dat holebi gedrag erfelijk is
Het zou inhouden dat iemand die nu homofiel is en kinderen maakt dat die ook homofiel zijn, of er een grote 'kans toe' maken.
Moest dat waar zijn dan zou een homofiel een lijn van homifilie kunnen trekken in zijn stamboom en omgekeerd zou een kind van twee mensen met normaal gedrag NOOIT een afwijkend gedrag kunnen hebben.
Het heeft dus niks te maken met erfelijke evolutie maar op een 'succesformule', zijnde de relatie man-vrouw.
2) Kinderen in de 'beslissings'fase(leeftijd) kunnen dat afwijkend gedrag overnemen als het publiekelijk vertoond wordt, en hoe meer hoe groter die kans, aangezien ik geloof dat het zich aangemeten wordt zoals elk ander gedrag (bvb agressie), hier uiteraard enkel in de beslissingsfase(leeftijd).
3) Om dezelfde reden is het niet aangewezen om kinderen te laten adopteren door holebi's voor en tijdens die beslissingsfase(leeftijd) omdat ze zo meer kans maken om zich het afwijkend gedrag 'aan te meten'.
Samengevat: het publiekelijk vertonen van dit afwijkend gedrag vergroot de schade op de succesformule (relatie man-vrouw) die ons zover gebracht heeft in de evolutie.
U kunt onmogelijk de gevolgen inschatten daar het publiekelijk vertonen een zeer recent fenomeen is in de evolutie. Het is dus een onbekend risico.
Een negatief gevolg kan ook van zeer uiteenlopende aard zijn en dus moeilijk te herkennen en in verband te brengen. (statistiek van contact op jonge leeftijd is zogoed als onmogelijk, ook al omdat het contact van alle aard kan zijn, zelfs gewoon erover lezen kan al een rol spelen)
Dus:
- Niet hand in hand lopen.
- Geen T-shirt 'Ik ben homo'.
- Geen optochten in functie van het holebi gedrag!
- Geen mensen provoceren op basis hiervan. (altijd waar)
- Het publiekelijk 'uiten' aan kinderen voor en tijdens de beslissingsfase(leeftijd) minimaliseren.
Kortom: uw afwijkend gedrag, waar u niks aan kan doen eenmaal u het hebt, verbergen!
Dat kan geen probleem zijn want als de mens zich dat afwijkend gedrag kan aanmeten nu dan kon het 5000 jaar geleden ook.
En het feit dat de geschiedenis er bitter weinig over vermeldt wijst erop dat het zolang verborgen gehouden kon worden!
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
 Uw argumentatie in a nutshell: Dat staat mij niet aan en vroeger was het verdoken, dus moet het nu ook verdoken zijn.
|
En dat vetgedrukte gedeelte zou de 'samenvatting' moeten zijn van wat ik zei. Als u uw eindejaarsbrief zo zou samenvatten, reken dan maar op een een nutshell € ook.