[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
@fieke  die 'harter Bursche' dat is toch het stigmatiserend, ontmenselijkend(!) etiket hé ... t is niet omdat we als Vlaming geneigd zijn de scheldwoorden die men ons toekent als geuzennaam te gaan dragen, dat we zelf moeten gaan geloven dat daar een grond van waarheid in schuilt, niet ?
|
Neen Anna, met harter Bursche bedoelde ik dus enkel het feit dat een grote groep geharde Vlamingen (waarvan ik overtuigd ben dat u daar ook deel van uitmaakt) die jaarenlang uitgescholden zijn voor het vuil van de straat enkel omdat ze er een mening op nahielden die niet parallel liep met de extreem kultuurrelativistische pocolinkie mainstream.
Citaat:
me dunkt zit de VRT én de RTBF én politiek Vlaanderen nu met de gebakken peren. 25 jaar lang ontmenselijken (niet meer, niet minder! ontmenselijken naar puur totalitair voorbeeld) ze al elke VB'er, elke VB'kiezer en zeker elke VB militant. Welnu, MRM heeft heel dat proces als een teer ballonnetje doorprikt.
|
My point exactly.
Ik heb trouwens hierboven willen uitleggen dat dat, na zovele jaren, echt deugd doet.