Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2011, 19:51   #882
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nidstang Bekijk bericht
En nou in begrijpbaar Nederlands graag.

Elke uitspraak van je in dit topic waar je discriminatie van mannen goedpraat. Discriminatie van mannen op grond van religieuze apartheid en segregatie. Die jij en die paar medestanders van jou dan goed proberen te praten. Oa. door te gaan ijlen over mannelijke voyeurs. Door te gaan ijlen over ladies nights. Door te gaan ijlen over gescheiden internaten. Door te gaan ijlen over privacy in een openbaar zwembad. Door te gaan pleiten voor de rechten van die Turkse moslimvrouwen. En daardoor tegelijk tegen de rechten van de autochtone mannen te pleiten. En nog wel een paar van zulke dingen meer.

En de kern van de zaak is heel simpel. Mannen worden geweigerd in een openbaar omdat een groepje Turkse vrouwen vanwege hun moslimgeloof vinden dat mannen er niet mogen zijn. Mannen die daar al jaren zwemmen. Die eerst het zwembad uitgejaagd werden vanwege dat moslimgeloof. En die later zelfs van de openbare tribune gejaagd werden. Terwijl hun vrouwen daar aan het zwemmen waren welteverstaan.

Iemand die zich links noemt verdedigt zulke dingen niet. Dingen die ongelijkheid bevorderen. Die segregatie bevorderen. En dat is precies wat jij in dit topic aan het doen bent.
Daarom voel ik met niet alleen als mens en man door jouw uitspraken beledigd. En die van je medestanders natuurlijk. Maar als links iemand voel ik me ook beledigd door jullie verraad van het linkse gelijkheidsideaal.
Misschien denken jullie wel dat jullie goed bezig zijn met jullie zgn. "positieve" gediscrimineer van die Turkse zwembadmevrouwen. Maar dan hebben jullie niet in de gaten dat jullie daarmee anderen "negatief" discrimineren. Laat dat nou eens goed doordringen!
Voila, gij moogt van mij op het damestoilet se!
alice is offline   Met citaat antwoorden