Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Attiladehun
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pablex
kan je dat bewijzen misschien?
eerst zeg je "het is overduidelijk" (suggestief) en dan "straffer nog" (alsof je concrete cijfers zou hebben)
|
Neen, ik heb hier geen documenten bij de hand, gehandtekend door een rechter, politieman, of gerechtsdeurwaarder die dat kunnen staven...
Ik zit hier niet thuis en kan niet zomaar vanalles opzoeken. Ik haal dit uit mijn geheugen, dingen die ik gelezen heb, gesprekken die ik had met politiemensen.
Als men alles wat men hier op dit forum schrijft meteen zou moeten kunnen bewijzen, dan kunnen we de boel beter sluiten.
De dingen die ik hier vermeld zijn allang gemeengoed, er zijn studies over gemaakt enzovoort. Die eeuwige vraag om directe bewijzen, betekent gewoon dat men geen argumenten tegen heeft.
Moest ik nu toch met bewijzen komen, dan verdwijn jij van het forum, dus tijdsverspilling... Ik ken dat spelletje, kerel... 
|
het is gewoon dat als je niet met bewijzen afkomt je dit ook niet voor waar moet nemen
ik ga naar school in een buurt waar bijna uitsluitend allochtonen wonen,ik weet er slechts een blanke zijn,
ik ben eens aangesproken door een marokaan die vroeg of ik geen wiet had,en aangezien ik niet smoor in m'n beste frans gezegd dat ik niets had,
een week later loop ik daar over straat en opeens hoor ik iemand naar me roepen "e toi la",en ik kijk en da is diezelfde marokaan,en die zwaait naar me en vraagt "çava?"
daarintegen heb ik het al mogen meemaken van een flik zedenfeiten te zien plegen en da's dan het omgekeerde van wat gij stelt
ma zo kunnen we verder blijven gaan..