Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2004, 10:37   #56
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knipp
Okee. Ik aanvaard de opmerking.
Maar dan suggereert hij in elk geval dat ze te dom en te onwetend zijn om te beseffen waarvoor ze stemmen.
Ik geloof niet in domme mensen. Iedereen heeft verstand gekregen, je moet het alleen durven gebruiken.
Ik zeg helemaal niet dat VB-stemmers dom en onwetend zijn. Ik zeg alleen dat ze zich laten vangen door de pseudo-gematigde facade van het Blok.
Niet iedereen is bezig met politiek (dat is hun goed recht trouwens). Vele mensen hebben betere dingen te doen en als ze dan moeten gaan stemmen zijn ze uiteraard iets minder geïnformeerd. Er zijn dan ook wel bepaalde dingen waar ze zich aan ergeren bij het huidige bestuur. En uiteraard is dan een partij die de huidige politiek volledig afbreekt een snelle keuze, maar daarom niet de beste.
Ik heb toch al heel wat "overtuigde" VB-stemmers weten van gedacht veranderen als ik hen een aantal programmapunten voorlegde van het Blok waar ze niet van op de hoogte waren.

Citaat:
Nu, veel mensen zijn idd politiek analfabeet, maar die stemmen ook voor andere partijen.
U doet zelf wat U mij verwijt. Zo kom je ook niet echt geloofwaardig over hoor...
headinajar is offline