Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floris flitspaal
Ik veronderstel dat je dus snel een oplossing voor Brussel hebt? Ik hou me al vast voor de eenvoud waarmee je zal afkomen. En zorg maar dat jouw voorstel een referendum in Brussel kan doorstaan!
En nog iets, hoe gaat het intussen met al die nieuwe staten: Zuid-Soedan, Kosovo, ingouzië, Zuid-Ossetië en Eritrea? Valkeniers vindt alvast dat we de weg van Zuid-Soedan moeten uitgaan.
|
Zwak hoor dat lijstje. Denkt ge dat de problemen vooral aan de Zuid Soedanezen liggen, of zit de genocidale en fundamentalistische regering in Khartoem daar ook voor iets tussen? Idem Kosovo, al de problemen daar dat is omdat een bende onafhankelijk wou, niet omdat een Milosovitsj een brutale dictator was. En de problemen in Zuid-Ossetie en Eritrea heeft niks te maken met grote buurlanden die zich (gewapend) mengen? Maar ik geef toe als de franstaligen met een campagne van etnische zuivering beginnen hier, zal dat ongetwijfelt niet leuk zijn. Is dat reden genoeg voor u om hen hun zin te geven? Chantage pakt niet bij mij ze (en ik meen dat, in tegenstelling tot de gemiddelde bever).
Wat ingouzie betreft bestaat het niet. Als u Ingusetie bedoelt, dat is gewoon een regio in Rusland hoor, en heeft zich noooit proberen los te scheuren. Ach, feiten zijn ambetanterikken he!