Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig
Mijn laatste 18 banpunten (waarvan één van 8 ingetrokken zoals bekend) en één banpunt vandaag, voor een grapje dat werd verkocht als 'iets posten strijdig met het forumreglement' zijn afkomstig van één en dezelfde mod..
Als dat geen partijdigheid is dan is er iets grondig mis met de diversiteit en aanwezigheid van de moderatie in het algemeen..
Het is ook volslagen nutteloos van nog bijdragen te posten in draden die op ieder ogenblik kunnen 'geseponeerd' worden door de grillen van één persoon..zeker als duidelijk is dat de sluiting dient om een bepaalde strekking (persoon) uit een netelige situatie te redden..
http://forum.politics.be/showthread....30351&page=326
|
Wat een toeval. De strafpunten die mij -al dan niet terecht- zijn aangesmeerd zijn ook voor het merendeel afkomstig van één en dezelfde mod. En zonder uitzondering heb ik die strafpunten gekregen in discussies met één en dezelfde persoon, die, ook al geheel toevallig uiteraard, door diezelfde ene mod telkens weer uit de wind gezet wordt als ze zich in de nesten heeft gewerkt. Dan is die ene mod er als de kippen bij om 'op te treden', en immer ten gunste van dat ene forumlid en het clubje draadverziekers wat daar omheen hangt.
Citaat:
Pericles..het ga je goed..
|
Ook van mij, Pericles, vaarwel en bedankt voor het mij zo vaak aan het lachen gemaakt hebben.