Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2011, 18:28   #100
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het hoge woord is er eindelijk uit, de naam genoemd!

Van Akira/Edina kreeg �*k 'n waarschuwing/persoonlijke aanval omdat ik Wisord naar de zandbak stuurde om te gaan spelen, maar als diezelfde wisord schrijft dat ik, en ik citeer; "GIJ ZIJT ECHT NIET GOED WIJS" /einde hoogstaande bijdrage/, wordt dat - door diezelfde partijdige mod - NIET beschouwd als persoonlijke aanval!
Van 'partijdigheid' gesproken.
Nu de 'naam' genoemd is, zal de draad niet lang meer open of zichtbaar zijn!
Diezelfde forummer spreekt een ander forumlid steevast aan met 'zwijntje, 'zwijnemans' en varianten daarop, en die mogen gewoon blijven staan.
Maar toen ik ooit eens in een post die niet eens direct aan de 'geviseerde' was gericht, sprak over 'die groente', kreeg ik dus wel 4 strafpunten aan mijn broek vanwege een persoonlijke aanval.
De behandelend moderator toen? 3 x raden...

Maar nee hoor, er is absoluut géén sprake van partijdigheid, en ook helemaal niet van systematisch bepaalde mensen uit de wind zetten, te beschermen en lichter, of helemaal niet, te straffen enerzijds, en anderzijds de politieke/ideologische tegenstanders daarvan te bestraffen voor vergrijpen die omgekeerd dus wél ongestraft blijven.

Het rodedriehoekje wordt hier als wapen ingezet door een bepaalde kliek, niet zozeer om het forum leefbaar te houden of iets dergelijks, maar wel om politieke en ideologische tegenstanders uit de weg te ruimen. En dat gebeurt dus met de hulp van een bepaalde mod, die -o toeval- van dezelfde politieke strekking is dan dat clubje rodedriehoekjesklikkers.

Het zou een goed idee kunnen zijn dat die bepaalde moderator gewoon uit desbetreffend subforum wegbleef, en de eventuele meldingen van overtredingen van het forumregelement in dat subforum aan de rest van de moderatie overliet. Dit om alle schijn van partijdigheid in de toekomst te vermijden.
Sus Iratus is offline