Los bericht bekijken
Oud 24 februari 2011, 22:27   #149
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
hier, degene die samen met nog een paar constant elke draad verzieken met gespam, getrol en semi-persoonlijke aanvallen, gaat het eens komen zeggen.

echt, dat jullie jezelf zo hoog op hebben, onvoorstelbaar. kijk eerst eens naar jezelf en kom dan klagen over anderen.
Wat begrijpt u hier niet aan?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat anderen dit gedrag inmiddels zijn gaan overnemen, mag de moderatie dan ook niet verbazen. Ook ik maak me daar inmiddels af en toe aan schuldig, enkel en alleen omdat de moderatie blijkbaar van mening is dat zulk gedrag niet aangepakt hoeft te worden. If you can't beat 'em, then join 'em zogezegd. En dan wordt er wél geklaagd door een aantal van die notoire draadverziekers, en dan komt een bepaalde moderator wél opeens polshoogte nemen, mensen berispen en berichten wissen. Over het algemeen de mensen die op die draadverziekers reageren, en niet de draadverziekers zelf, overigens.
Ik heb tenminste zelfreflectie genoeg en ben ook niet bang om de hand in eigen boezem te steken. Zouden anderen ook eens moeten proberen.
Leest u eigenlijk wel wat u citeert? Want wat ik hierboven blijkbaar nog eens extra moet aanhalen, stond reeds in mijn door u geciteerde tekst.
Sus Iratus is offline