Los bericht bekijken
Oud 27 februari 2011, 19:57   #7
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Toen ik 10 jaar geleden op de chacaltaya gletsjer was lag er nog heel wat sneeuw. Dit jaar hadden ze toch wel niet de moeite gedaan al die sneeuw weg te halen om de mensen de indruk te geven dat er een klimaatsverandering bezig is zeker! En niet alleen dat. Ze doen dat met praktisch alle gletsjers op heel de wereld de bedriegers. Ze willen dat we minder de aarde verbranden en propere energie produceren. Hoe durven ze onze levensstijl in vraag stellen?! Ik zal speciaal nog eens een blokje rond gaan rijden met mijn snelle benzinemotorwagen om wat uitlaatgassen te spuiten, die niks maar dan ook niks van invloed op het milieu hebben. Ik hou nu eenmaal van dat geluid van zo'n motor. Lekker hard. Nee. Dat is allemaal uitgevonden die mileuproblemen. Dat is er alleen maar op TV. Wat we vooral niet moeten doen is veranderen. Daar ben ik namelijk bang van, want ik voel me veilig hoe ik het nu heb. En morgen dat is voor anderen om zich daarover zorgen te maken, ook al zijn er dan enkel nog wat mieren. Daar deel ik toch ook wat DNA mee niet?

Next planet please, waar een kat een kat heet.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 februari 2011 om 19:59.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden