Los bericht bekijken
Oud 19 juni 2004, 05:51   #1
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Geachte,

samen met de rest van de burgers kon ik met lede ogen en enig innerlijk vermaak de capriolen van uw boegbeeld en 's lands premier volgen.

Ik herinner me de pre-electorale uitspraken van de heer Verhofstadt waarbij hij quasi bezwoer, en ik citeer,..." ik ben niet speciaal op zoek naar een andere job " einde citaat.
We zagen zijn houding daarin gaandeweg veranderen in de zin van:
-eerste plaats op de Europese kieslijst als zogezegd bewijs dat de bevolking zijn beleid aldaar goedkeurde (het resultaat daarvan kennen we al nietwaar), de schijnkandidaat affaire dus.
-dan als reactie op de commissaris geruchten...." niet speciaal op zoek naar een andere job "
-nadien een kordate houding in de zin van ...." ik blijf premier van dit land "
-zijn post-electorale bedeltocht doorheen het Europese parlement op zoek naar steun voor zijn kanditatuur.
-en als laatste nu het zogezegd altruistisch initiatief om zijn solicitatie naar de job van commissaris in te trekken ten behoeve van het land.

Wat een commediant en tweederangsacteur hebben wij toch aan het hoofd van dit land.

Ik hoop voor jullie dat jullie vooral niet in de waan blijven dat de bevolking het ganse spelletje niet door heeft.

Verhofstadt heeft op een gluiperige manier op twee paarden gewed, en we kunnen alleen maar hopen dat een premier die zich zo prostitueert in functie van zijn ziekelijke manifestatiedrang en onverholen ambitie naar een hoger ambt, nu ook op federaal vlak wordt bedankt voor de diensten.
Het is onaanvaardbaar om met deze man verder te werken gezien zijn bedenkelijke electorale status in dit land, alsmede de vuile spelletjes waar hij zich de laatste weken mee bezig hield.

Mag ik hierbij met aandrang verzoeken om van uw partij te redden wat er nog te redden valt, en dat begint dan met het verwijderen van deze persona non grata die van een ooit bloeiende centrum-rechtse partij, een flauw aftreksel all�* SPA maakte.
En ik kan U verzekeren waarover ik spreek, ...zelf was ik ruim 25 jaar trouwe kiezer die het VLD woord in familie-vrienden en werkkring verkondigde, tot op het moment dat Verhofstadt de partij ten behoeve van zijn lang verhoopte premierschap en hierbij rekenend op de steun van de Waalse partijen in een ambivalent gedrocht muteerde.

Om het in een Engelse uitdrukking te verwoorden,Verhofstadt wordt, neen is, voor uw partij een.......liability !!!

In naam van het oude liberale centrum-rechts gesitueerde gedachtengoed,....in hemelsnaam afvoeren dat joenk !!!!

Groetjes
bob. is offline   Met citaat antwoorden