Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Laarzen of teensletsen?
|
Om zelf te dragen, zeker en vast
niet teensletsen.
Om naar te kijken, liever mooie laarzen dan mooie teensletsen. Voor teensletsen is mijn mening meestal neutraal, terwijl ik over de esthetiek van laarzen veel sneller een sterke opinie heb.
Citaat:
|
Hoe lang houdt Khadafi nog stand?
|
Ik vrees dat dat nog wel eens weken kan duren.
Citaat:
Wie is je favoriete acteur?
Wie is je favoriete actrice?
|
Ik vind casting veel belangrijker dan de persoon op zich. Adewale Akinnuoye-Agbaje is bijvoorbeeld fantastisch als Adebisi in de serie Oz, maar meestal middelmatig in andere rollen. Hetzelfde voor bijvoorbeeld Val Kilmer als Doc Holiday in Tombstone of Gunny Hartman.
Als ik dan toch per se enkele Hollywood namen moet geven: Leonardo diCaprio vind ik een erg onderschatte acteur, Lucy Liu is fascinerend en Natalie Portman droeg een 50$ jurk op de Pre-Oscar party.
Citaat:
|
In wat voor kleren loop je rond? (Op het werk, privé, ...)
|
Casual: Meestal jeans of gelijkaardige broek, T-shirt, Timberlands in de winter/All Stars in de zomer.
Zowel op het werk als privé. Tenzij voor speciale gelegenheden.
Citaat:
|
Doe je aan het sport? Zo ja, welke?
|
Denksport?
Ik ben wel te vinden voor basket/floorball/zaalvoetbal, maar ik heb niet echt de gelegenheid om dat vaak te doen. Regelmatig sporten staat voorlopig nog op mijn TODO-list.
Citaat:
|
Wie heeft JF Kennedy vermoord?
|
Ik zelf, onder andere. Meermaals.
http://www.cool.com.au/computers-tec...d-20060414256/
Citaat:
|
Heb je Zeitgeist bekeken?
|
Ik heb het bekeken, tot ik merkte dat het onder andere gebruik maakt van het werk van Jordan Maxwell, die ik nog herkende van zijn brilliante theorien als: "Dalai Lama" klinkt als "Dei Lamb", dus de "Dalai Lama" en het "Agnus Dei" zijn hetzelfde!!!111
Ik heb dus maar een heel klein stukje gezien
Citaat:
|
Lig je wakker van de communautaire problemen in België?
|
Totaal niet, ik merk daar in het dagelijkse leven niets van. Wat niet wil zeggen dat ik er geen belang aan hecht, aangezien ik in democratische verantwoordelijkheid geloof.
Citaat:
|
Wie wordt de volgende eerste minister van België?
|
Volgens Wolfram Alpha komt er geen meer.
Citaat:
|
Wat heb je op dit forum bijgeleerd?
|
Om documentaires die Jordan Maxwell citeren te vermijden.
Ik leer dagelijks bij. De beste discussies zijn voor mij deze die me enthousiast maken om te beginnen googlen en dingen bij te leren.
Citaat:
|
Hoe omschrijf je Helena Blavatsky in drie zinnen?
|
That Blavatsky woman started it.
She was a nice old bag of tricks.
A. E. has been telling some yankee interviewer that you came to him in the small hours of the morning to ask him about planes of consciousness.
Citaat:
|
Zijn de schilderwerken klaar?
|
Neee
Citaat:
Zo ja, wanneer kan je bij ons beginnen?
|
Was er geen FVDW-regel die bepaalde dat er per post maar een maximum aantal vragen gesteld mag worden?