Los bericht bekijken
Oud 1 maart 2011, 10:52   #322
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door COCHINILLO Bekijk bericht
nogmaals: welke illegale handelingen hebben ze in Oekraine gedaan? kwakje sperma gedeponeerd?

Wat is uw mening over spermadonoren in feite? wel geen negen maanden durende inspanning, maar het is wèl uw kind hoor!

Waarom blijven mannen geloven in dat heilige moederschap waarbij de vrouw na negen maanden misselijkheid en een helse 24 uur durende bevalling ineens tot in de hoogste regionen van geluk moet verblijven als het mormeltje eindelijk zelfstandig kan ademen? Dat is vast ook vanaf de kindertijd als hersenspoeling doorgegeven, daar waren ze goed in.
Is ook praktisch: vrouwen die deze opgelegde bijna-orgasmische reacties niet vertonen, zijn.... jawel SLECHTE moeders.

Is het niet Eigenzinnig?
In Oekraine is er , naar mijn weten, niks illegaals gebeurd. Het dumpen van het kind in een weeshuis was wel het resultaat van hun onwettelijke wensen, het kind naar een land halen waar draagmoederschap onwettelijk is (geen wettelijk kader heeft ) ...

Een kwakjesdonor is een kwakjesdonor...spermadonoren kunnen , naar mijn weten, geen enkele legale aanspraak op kinderen of ouderschap maken. en dat vind ik niet meer dan normaal..

En dat niet iedere vrouw barst van levensvreugde bij een zwangerschap kan ik best aannemen, maar abortus of adoptie zijn wettelijke opties. Baarmoederprostituees daarentegen krijgen van mij geen steun...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden