Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Ik citeer een uitspraak van Khalid Khawaja, Ex-Offisier van de Pakistaanse luchtmacht, ex-lid van de geheime dienst en persoonlijke vriend van Ben Laden.
Citaat:
"Overal waar Moslims leven, zijn er problemen. Dat vervult ons met grote trots. Waar wij van uitgaan is dat als er maar genoeg aanslagen plaatsvinden, de christenen uiteindelijk alle moslims uit Amerika en Europa zullen gooien.
Dit is erg belangrijk voor ons, wantwij willen niet dat moslims zich mengen met atan of door hem geregeerd worden.
Alle Moslims in de wereld moeten uiteindelijk in het Kalifaat gaan wonen.
|
Volgens deze man is het de bedoeling dat wij uiteindelijk alle moslims uit het westen buitengooien.
Op deze wijze wordt Al Queda dan nog onze bondgenoot.
In elk geval zie ik de kans met de dag groter worden dat het uiteindelijk resultaat van het moslim terrorisme tot dit resultaat zal leiden en dat Khalid Khawaja gelijk zal krijgen.
|
Kan het duidelijker... alle extreem-rechtse gespuis is één pot nat... Twee handen op één buik...
Dat zou trouwens de eerste keer niet zijn... Moslimfundamentalisten geven al decenia steun aan extreem-rechtse groeperingen om de holocaust te ontkennen, en zo de Joden buiten te krijgen!
Zoals ik zei, Moslim-extremisten en Extreem-rechtse Vlamingen zijn net dezelfden, alleen beseffen de mensen dat niet!