Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig
Waar zit onze forumsheriff Filo nu ?
Dit moet zowat de grootste concentratie aan persoonlijke aanvallen en beledigingen zijn in één post van de laatste jaren.. 
|
1. Zionisten zijn de grootste oorlogstokers van islamhaat. SDX is daar een goed voorbeeld van hier. Dat is geen persoonlijke aanval. Anderzijds zijn zionisten de grootste promotoren en activisten om Europa multicultureel te maken. Is reeds herhaaldelijk bewezen, ik ga weeral niet voor de zoveelste keer dat illustreren. Doe uw ogen open en gebruik uw verstand.
U vindt het normaal dat zionisten apartheid voor zichzelf wensen maar overal elders multiculturele maatschappij actief komen pushen??? Consequentie is ver zoek. Zionisten zijn oorlogstokers en gebruiken anderen om hun vuile werkjes op te knappen. Doe uw ogen open.
2. Wie actief islamhaat komt promoten, maar ondertussen alle ogen dichtdoet voor Israel-terreur en zionistische druk om kritiek op Israel en zionistische ideologie te onderdrukken met vuile methoden is ongeloofwaardig, laf en zelfs dom. Niemand persoonlijk mee bedoeld.
3. Als u dan toch absoluut wil stellen dat wat ik zopas zei een persoonlijke aanval is, dan moet u even wat hoger of elders op het forum kijken wie in deze problematiek de ECHTE persoonlijke aanvallen maakt en geen kritiek duldt. Consequentie beste vriend.
4. Wat filo betreft: die is ook een zionist en pro Israel. Meer moet ik dus niet zeggen daarover.
.