Los bericht bekijken
Oud 4 maart 2011, 18:32   #134
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stropke Bekijk bericht
Hij bedoelt meer op de islamisering en gevolgen ervan, want hij is duidelijk voorstander vd hereniging.
Ieder provincie, regio heeft zijn eigen karakter en dat moet behouden blijven binnen Nederland.
Invloed van de islam dient gestopt te worden, dus...limburg voor de Limburgers enz.. is dat de autochtone bevolking het beleid bepaalt. Vreemdeling is welkom maar het is niet meer dan normaal dat die zich aanpast aan de gastheer en niet omgekeerd.
Ik ga toch ook niet, als gast bij jouw, ff bepalen hoe ge uw keuken, living, badkamer enz moet gaan inrichten??
Citaat:
e PVV wil Limburg teruggeven aan de Limburgers. Partijleider Wilders heeft dat gezegd bij de presentatie van de PVV-kandidaten voor de Provinciale Statenverkiezingen."Limburg is als ondergeschoven kindje behandeld. Wij willen dat veranderen. De PVV is er voor Limburg," aldus Wilders. Op deze bijeenkomst is
Bij mij komt die boodschap toch anders over.

Ps Ik ben geen fan van Wilders. In tegendeel. Maar ik stel enkel vast.
Ook bij de vorige verkiezingen was te lezen dat Wilders inspeelde op het feit dat Limburgers zich in Nederland achtergesteld voelen door de "Hollanders". Dat was toch de verklaring die gegeven werd op het onverwachte succes in Limburg waar het migrantenprobleem veel minder speelt dan elders in Nederland.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden