Kijk ik weet dat gij graag mensen tracht door het slijk te halen, maar ik ben eens naar wat plannen gaan kijken. Blijkt dat Luik zijn banen zuid/west, Noord oost gericht zijn. Dus m.a.w. als ze tegen de wind in gaan landen komen ze hoofdzakelijk van over Tongeren en Zuid-Limburg, afhankelijk van de richting van waaruit ze aangevlogen komen.
Verder wat betreft Midden Limburg. Toen ik mijn vliegtuig laatst van Zweden naar huis, nam kwamen we duidelijk over Hasselt en vervolgens zowat een heel traject langs de E314 volgden. Als ik Hasselt van uit een raampje al kan herkennen, dan lijkt het mij dat men op de grond dat vliegtuig kan horen.
Verder stel ik eens voor dat je gaat kijken hoe die Boeings in sommige gevallen landen in Brussel, dan komen ze langs heen de E40
Als je via Google maps ne keer de moeite neemt om naar die landingsbanen van Brussel te gaan kijken en ze verlengt tot in Limburg dan komt ge volgens mij ergens ter hoogte van Beringen uit.
Ik woon in Groot Beringen, dus zo onmogelijk is dat niet.
Ik heb er inderdaad minder last van dan van de F16's, maar die vliegen overdag, terwijl we die Boeiings vooral 's nachts horen.
Misschien toch eens eerst nadenken hé voor ge iets zegt.
Laatst gewijzigd door Yves38 : 4 maart 2011 om 20:37.
|