Los bericht bekijken
Oud 6 maart 2011, 13:04   #651
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Inderdaad. Het is irrelevant. Iemand die homoseksueel is, mag immers wel beroepsmilitair worden.
Daar gaat het niet om en dat weet je best. Waar het om gaat is dat net als een minderwaardige vorm van horen ook een minderwaardige vorm van seksualiteit, niet betekent dat het om minderqwaardige mensen gaat. De mens is veel meer dan zijn seksualietit of zijn wijze van horen. Dat weet elk klein kind.

Citaat:
Derde keer: ik kan niet uitleggen waarom u doof zijn als een minderwaardige vorm van horen beschouwt. Misschien is het op deze manier wat duidelijker...
Zoals eerder al gezegd, hoeft u dat niet uit te leggen. dat wodrt niet gevraagd.

De vraag is of je eens wil uitleggen waarom doof zijn als een minderwaardige vorm van horen wordt beschouwd, zonder de dove mens minderwaardig te vinden...

Terwijl homoseksualiteit, wat 'n minderwaardige vorm is van seksualiteitsbeleving (men kan er zich niet mee voorplanten) niet kan los zien van de homoseksueel?

(vierde poging)

Citaat:
Natuurlijk wel. Maar u wilt ze niet zien. Dat kan ik ook niet helpen.
Welnee, want anders zou u maar wat al te graag op mijn vraag antwoorden. Maar dat doet u niet. Voor u is het niet waar omdat het niet waar is. Een andere reden brengt u niet naar voor.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden