Los bericht bekijken
Oud 7 maart 2011, 18:14   #13699
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Mensen die zich identificeren met België op dit forum (gelukkig niet allen) zo'n zulke losers (in de ware zin van het woord) dat ze er een zaak van maken. Illustreert hun nietsbetekend leventje. Man man man. Het soort België waarmee ik alleszins niet mee geassocieerd wil worden, maar iets wat in vroeger tijden wellicht bestaan heeft en waar menige forumganger nostalgiek naar is. Je mag het hebben.

Ik hoop dat AH zich nog Hollandser zal opstellen en zal uitbreiden naar alle uithoeken van het land, tot zelfs Wallonië en Brussel toe. Bovendien hoop ik dat de Delhaize en de Carrefour klappen gaan krijgen en dat heeldere filialen door diezelfde Albert Heijn opgekocht zullen worden dat veel Belgonostalgen er verplicht worden te winkelen.

De Belgische mentaliteit voorgestaan door menig forummer hier (quasi ieder B-aanhanger van deze draad): boerenlummel, zuurpruim, collectivistisch, versteend, pseudo-Katholiek (niet uit oprechte overtuiging, maar uit anti-Protestantisme), enz ...
ironisch dat jij de vlamingen terecht wijst op hun underdogcomplex
terwijl je onder hetzelfde underdogcomplex gebukt gaat door de hele tijd achter een hollands gat aan te lopen