Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2011, 05:34   #162
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Je kan beter.
Ik dank je voor het vertrouwen dat je in mij stelt, maar in deze kan ik geen nauwkeuriger cijfers verstrekken.

Citaat:
?
Wat begrijp je niet?

Citaat:
Als wat zou je jezelf dan benoemen? ...
Waarom wil jij mij een etiket opplakken?
Ben je niet in staat om een individu als individu te zien?

Citaat:
Absoluut niet. Het overige is zo evident dat het voor niemand nodig is om daar ook maar over te beginnen. Dat is dit forum onwaardig.
Het is zo evident; maar je bent niet in staat om 1 tegenargument te geven.

Citaat:
Ik weet het niet hoor.

Ik weet vooral niet of er mensen die het geluk hebben om volgens anderen 'rijk' te zijn, moeten gestraft worden omdat bepaalde politici vinden dat ons geld naar buitenlanders moet worden gesmeten die hier de boel komen laten verrotten? Om dan iets later gehome- en carjackt te worden door diezelfde buitenlanders?
I don't think so...

Het is vooral een zeer populistische maatregel die m.i. onkunde van politici aantoont.
Akkoord, beter dat men het geld bij de allerrijksten zal halen, dan de allerarmsten nog armer maken.
MAAR: de situatie verandert als die allerrijksten zelf voor dat geld hebben gezorgd en een bijdrage leveren aan onze samenleving of ze op z'n minst niet afbreken, en die armen de samenleving enkel maar komen leegzuigen...
Dan heb ik het dus over vrijwillige armoede met al zijn gevolgen en kosten op allerlei andere instituten van dit land (gezondheidszorg, juridisch apparaat, ...) of sociale fraudeurs.
Ik apprecieer het dat je toegeeft dat je het niet weet.

Citaat:
Daar heb ik al op gereageerd maar blijkbaar ben je dat even vergeten.
Noem je dit een reactie?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=146

Citaat:
Heb je het plaatje nu nog niet door?
Ik zei een uitkering te krijgen van <500 euro en daarmee mijn huur te moeten betalen. Onmogelijk volgens mevrouw, want ze had gemerkt dat je dan officieel samenwonend moet zijn.
Daar heb je het antwoord: als je huur betaalt van 100 euro, kan je daar je domiciel niet zetten. -> Uitkering samenwonende. Snap je het nu?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=149
artisjok is offline   Met citaat antwoorden