8 maart 2011, 13:42
|
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Als ouder ben jij BA voor je kind, ... dus ja ge moet weten waar het uithangt en wat het allemaal uitsteekt.
akkoord dat is niet altijd even makkelijk...
maar als je een kind goed en degelijk opvoed, zal je ongetwijfeld ook wel weten of het ok is...
Als je er daarintegen uw voeten aan veegt, en het maar laat opdoen, ... ja dan ben je daar verantwoordelijk voor.
een paar jaar geleden hadden we die gastjes die daar op de sporen aan het spelen waren ,en met stenen aan het gooien, ... etc...
dat hadden wij eens moeten proberen, wij woonden ook dicht bij een spoorweg, maar wij hadden duidelijke instructies daar niet te spelen, verder mochten wij ons gangen gaan, maar stenen smijten of andere kinderen pijn doen, ... mijn vader had het eens moeten horen,...
Als uw kinderen dat dan toch doen, omdat ze geen gezag kennen , het niet aanvaarden of je het hun simpelweg nooit gezegd hebt, en de politie komt aankloppen om te zeggen dat ze de miezerige resten van uwe kleinen van tussen de sporen hebben kunnen schrapen, ... dan is dat helaas uw eigen schuld.
Als den NMBS dan komt met een paar duizend euro aan schade zul je die ook helaas hoe erg het ook is, moeten betalen.
Als mijnen hond morgen onder nen auto springt, zal ik die mens zijn schade ook moeten vergoeden, ... ik ben dan ook goed verzekerd, en dien hond loopt dan ook aan de lijn. maar t kan altijd gebeuren .
|
gedeeltelijk
er zijn bestaan kinderen zonder remmen ...
compleet ongeacht de opvoeding.
|
|
|