Los bericht bekijken
Oud 8 maart 2011, 22:37   #181
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat een klucht. Kruipen voor een baas seg. Ik sterf nog liever dan mij te verlagen tot dat soort niveau. Mijn baas is inderdaad mijn baas maar dat wilt niet zeggen dat ik akkoord ga met al zn regelkes.
Dat is net het punt. Als je daar wil blijven werken moet je de regels respecteren, einde discussie.

Citaat:
Constant gezeik over 'godsdienst vrijheid', 'vrijheid van meningsuiting' maar als puntje bij paaltje komt 'ho neen, onze cultuur dit, onze cultuur dat'. Ik vraag me eigenlijk wel af over welke cultuur men het constant heeft. Bende hypocrieten.
Ocharme ze zit op haar paard hoor.

Wie is trouwens de hypocriet, degene die duidelijk zegt dat een hoofddoek niet welkom is, of degenen die continu verkondigen dat ze het probleem niet zien want "het is maar een banaal kledingsstuk" maar het tegelijkertijd resoluut vertikken om dat banale kledingsstuk even af te zetten.

Citaat:
Een baas die per definitie wat heeft tegen iemand die 'anders' gekleed is zou men direct moeten verwijderen vanachter zn miezerig bureautje. Weg met bekrompen idioten!
Ik heb toch de indruk dat je het verhaal niet echt gelezen hebt. Men heeft haar verzocht om haar hoofddoek tijdens de diensturen even af te nemen - erg he, je moet toch maar durven - maar dat kon ze uiteraard niet maken.

Daar is de deur dan, maar achteraf niet verongelijkt komen doen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden