Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
- Wanneer had je zoiets van 'Shit, nu weet ik het zeker: ik ben een homo'?
|
Toen ik een jaar of 18 was. Toen had ik plots iets van "shit" (echt

) en heb ik de holebifoon gebeld. Die hebben mij doorverwezen naar een praatgedoe en van het een kwam het ander.
-Draag je een horloge?
Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer. GSM hé.
- Watvoor auto heb je?
BMW 320D (2e hands, sinds een jaar).
- Wanneer werd je voor het laatst kwaad? En op wie?
Heel onlangs, op de wet.
- Wat vind je van het Vlaams belang?
Iedereen heeft recht op een mening, maar ik deel die niet. Ik ben tégen het cordon, maar ook tégen veel van hun standpunten. Anderzijds, ze hebben als anti-partij wel degelijk een functie en invloed op de samenleving. Het is belangrijk dat we als burgers een compromis vinden, zelfs al is het héél erg moeilijk. Ik zie de opkomst van het VB als een signaal en dat werd vaak �*l te stiefmoederlijk behandeld door de "grotere" partijen.
Ze hebben wel goeie ideeën maar ze zitten ergens ook nog in een 19e eeuws denkpatroon dat nu simpelweg niet meer opgaat. Verder: zie vorige vraag.
- Op wie of wat heb je gestemd?
Ik stem (bijna principieel) altijd gemengd. Dit omdat ik nergens echt bij pas. De laatste keer was het S.P.A. en N.V.A.; NVA omdat ze de enigen waren met een klaar en duidelijk programma om uit de impasse te raken die nu al veel en véél te lang aanhoudt, SPA om tegenwicht te geven èn omdat ze een hoop zéér capabele ministers hebben. Heel vroeger zou ik nog eens op "Groen!" gestemd hebben maar tegenwoordig vind ik hun standpunten vaak simplistisch, achterhaald, weinig onderbouwd en soms zelfs "groen-extremistisch". Ik had veel liever het vroegere en filosofisch abstractere "Agalev".
Citaat:
- Wat vind je van de internationale vrouwendag?
|
Go girls!