Los bericht bekijken
Oud 9 maart 2011, 11:46   #306
COCHINILLO
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rangzen Bekijk bericht
Wat mij echt opvalt in deze discussie :

een groot aantal van de anti-islamisten is blijkbaar een groot voorvechter van vrouwenrechten en vindt de emancipatie van de moslima blijkbaar héél belangrijk.

Tegelijkertijd wordt hier een woordenschat gebruikt die niet bepaald wijst op respect voor vrouwen : trezeke, trees, trutje, wijveke

Dus wees niet hypocriet en verstop je niet achter die drogreden. Zeg gewoon dat je een afkeer hebt van islam en daardoor onpasselijk wordt elke keer je een hoofddoek ziet.

Met de vrouw eronder heeft dat nog maar weinig te maken...
dit is je reinste onzin.

Ik vind iemand die zich tot de Moon sekte bekeert evengoed een trees als iemand die meent dat ze naar het islamitische hoerieparadijs mag gaan als ze zich hier maar inpakt.

Ik kan moeilijk respect opbrengen (en zie trouwens niet in waarom ik dat zou moeten doen) voor mensen die van zichzelf vinden dat ze een mankement aan hun hersenen hebben en daardoor maar de helft waard zijn als een man (volgens hun eigen profeet althans).

Ik heb bovendien het grootste MISPRIJZEN voor vrouwen die middels hun islamitische vlag aan hun mannelijke sektegenoten willen duidelijk maken dat zij niet "verkrachtbaar" zijn, maar dat niet-hoofddoekdraagster dus gerust mogen worden besprongen, wegens toch maar eigen fout!

Hoe noem je zulke sujetten dan? "eerbare dames? "

En ja, ik heb een bloedhekel aan een ideologie die vrouwen tot een akker verlaagt en hen enkel als broedmachine en lustobject (voor die éne man dan toch) beschouwt.
Ik heb een bloedhekel aan een ideologie die constante en blijvende oorlogsvoering tegen andersdenkenden voorschrijft en die de totale wereldhegemonie tot doel heeft.

Das vierte Reich zullen we maar zeggen. Jij bent een adept precies hé? Rechterarmpje al geoefend? Die van Hezbollah zijn er al volop mee bezig anders.

Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 9 maart 2011 om 11:52.
COCHINILLO is offline   Met citaat antwoorden